باید ها و نباید های آموزش اکسل
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

باید ها و نباید های آموزش اکسل

در دنیای امروز کاربرد نرم افزار اکسل و لزوم آموزش اکسل بر هیچ کس  پوشیده نیست. این نرم افزار به عنوان پایه ای ترین نرم افزار حسابداری برای استفاده حساب های شخصی گرفته تا حسابداری های بزرگ و کلان کاربرد فراوان دارد. بسته آموزش اکسل ویرا به شما کمک میکند تا علاوه بر  صرفه جویی در وقت، در مدتی کوتاه در استفاده از این نرم افزار به یک حرفه ای بدل شوید. با بسته آموزش اکسل ویرا، صفر تا صد استفاده از  اکسل را یاد بگیرید و از کاربرد تک تک منوها گرفته تا فرمول آموزش اکسل  نویسی های پیچیده را به آسانی فراگیرید.

 

از این برنامه برای انجام محاسبات ریاضی و کشیدن نمودار به وسیله ابزارهای گرافیکی استفاده می شود. اکسل توانایی انجام محاسبات دشوار ریاضی را دارد و کمتر کسی است که برای ذخیره سازی و تجزیه و تحلیل آموزش اکسل – گروه نرم افزاری ویرا اطلاعات حسابداری و یا ریاضی، از اکسل استفاده نکرده باشد.

 

ایجاد یک سند اکسل

پس از آنکه مجموعه نرم افزاری 2007 Office را در سیستم عامل خود نصب کردید، خواهید دید که در لیست برنامه های ویندوز، نرم افزار  Excel، به همراه دیگر مجموعه نرم افزارهای آفیس در پوشه مربوطه آموزش اکسل نمایش داده می شود.

 

برای ایجاد یک سند Excel:

- از منوی Start در ویندوز، گزینه All Programs را انتخاب کرده و با کلیک آموزش اکسل – گروه نرم افزاری ویرا بر روی پوشه Office Microsoft، روی آیکون Microsoft Office Excel 2007  کلیک کنید.

به این صورت یک سند اکسل ایجاد می شود.

 

 

 

معرفی بخش ها و زبانه های اصلی و آشنایی با محیط برنامه

پیش از آنکه نخستین پروژه ساده با نرم افزار اکسل را انجام دهیم، بهتر آموزش اکسل – گروه نرم افزاری ویرا است با بخش ها، گزینه ها و زبانه ها در یک سند اکسل و همچنین کاربردهای آنها آشنا شویم.

 

 

در بسته آموزش اکسل پس از معرفی و آشنایی با مفاهیم آموزش اکسل اولیه، استفاده از الگوهای موجود در اکسل را می‌آموزید. در ادامه آموزش اکسل با بررسی و  مدیریت اطلاعات مربوط به پروژه و بالا بردن امنیت اطلاعات و کدگذاری در فایل اکسل آشنا میشوید. سپس استفاده و کاربرد یکی از مهمترین بخش های اکسل، یعنی برگه و یا sheet و تنظیمات ظاهری را فرا آموزش اکسل – گروه نرم افزاری ویرا  خواهید گرفت.

 

آموزش اکسل + آموزش کامل ICDL

در این بسته علاوه بر آموزش اکسل، کلیه مباحث ICDL را خواهید آموخت. آموزش اکسل این بسته آموزشی فوق العاده را میتوانید هم اکنون از فروشگاه آنلاین ویرا تهیه کنید و در کوتاهترین زمان ممکن آن را دریافت کنید

منبع:

باید ها و نباید های آموزش اکسل

 





:: برچسب‌ها: آموزش اکسل ، آموزش_اکسل ، اکسل ، آموزش ، اکسل آموزش ، بسته جامع آموزش اکسل ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: